3 april 2015

Inför Prao

Jag är bra på att planera. Jag planerar min tid och arbeten för att det inte ska bli så stressigt. Jag har väldigt lätt för att lära känna nya människor och prata med nya människor jag inte känner. Det är en styrka jag har nu och som är bra i framtiden. Jag är bra på att samarbeta och det är också viktigt i hela livet. Sport är också en av mina starka sidor.

Jag har inte så mycket drömmar om framtiden. Jag vill ha en familj med 2 eller 3 barn, ett jobb och en villa någonstans. Jag skulle vilja jobba med något jobb där man inte sitter så mycket på kontor, det har jag velat sen jag var liten. Sen jag var liten har jag velat bli frisör men jag vill inte det lika mycket nu som förr. Så de drömmar jag har är realistiska även fast de inte är så stora eller många.

Jag är snäll, pålitlig, omtänksam, noggrann, modig och rolig.


Det jag tycker är viktigast i livet är familj och kärlek, sen är pengar viktigt för att man ska kunna försörja sig men familjen och vänner och andra nära och kära är det viktigaste. Jag tycker att det är viktigt at ha ett jobb när jag blir stor också.

Om 10 år är jag 25 år och då tror och hoppas jag att jag har ett jobb som jag är intresserad av och där jag får lagom mycket lön. Jag kanske har en liten familj, kanske 1 barn. När jag är 25 år tror jag att jag och min familj som jag har då kommer bo i en lägenhet eftersom man inte alltid har jättegott om pengar när man är ung.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar